به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ،وی یکی از ویژه برنامه های مهم این منطقه را جشنواره استعداد یابی برشمرد و افزود : در این جشنواره که به صورت محله ای برگزار می شود ، ضمن اعلام فراخوان در محلات سیزده گانه ، علاقه مندان می توانند با تهیه کلیپی کوتاه از استعداد های فرزندان خانواده ها در زمینه های علمی، فرهنگی ، هنری ، ورزشی در این جشنواره شرکت کنند. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ، برگزاری مسابقات بومی و محلی را از دیگر ویژه برنامه های این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: این مسابقات با حال و هوای قدیم در رشته های گل کوچک ، تله بازی ، بادبادک با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و به برترین ها ، جوایزی اهدا می شود. 

سبحانی در خصوص برنامه های مناسبی تصریح کرد : همرمان با دهه کرامت و دهه ولایت با برنامه های مختلف  از قبیل راه اندازی پویش " من دخترم را دوست دارم" و جشن شادستان تهران در بوستان ها و فضاهای منتخب ، پذیرای شهروندان است. 

وی ادامه داد : علاوه بر ویژه برنامه های یاد شده، برنامه های مناسبتی مختلفی در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه  گفت : با توجه به شرایط فعلی، تمامی برنامه های پیش بینی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا به صورت مجازی اجرا می شود.

وی ، برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان ساکن منطقه با مضامین صنایع دستی در فضای مجازی، سلسله اجراهای تئاتر و نمایش خیابانی، پرفورمنس و اجراهای هنری  ،  برگزاری مسابقه خاطره نویسی سالروز ورود آزادگان همراه با خاطره گویی آزادگان و ایثارگران و تقدیر از آزادگان ساکن در هر محله ، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان با نمایش فیلم را بخشی دیگر از ویژه برنامه های این منطقه در فصل تابستان اعلام کرد.