به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4  تهران"محمد خادمی"  با بیان این خبر افزود: با در نظر گرفتن شرایط ویروس کرونا در تهران  و ابلاغ دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا ، مراسم عزادارای اربعین سید و سالار شهیدان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این منطقه برگزار خواهد شد.

 او با اشاره به اجرای برنامه های عزاداری منطقه 4 در دو بخش اجرایی و مجازی گفت: به منظور حفظ ارزشهای دینی و پاسداشت مناسبت های مذهبی و ملی، برنامه های عزاداری اربعین حسینی در دو بخش اجرایی و مجازی از 14 تا  18 مهر ماه در نواحی 9 گانه منطقه در حال اجرا است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 بازنمایی مراسم اربعین در محلات این منطقه را یکی از برنامه های  این منطقه عنوان کرد و افزود: بازنمایی موکب های اربعین در محلات 20 گانه برای شهروندان منطقه در کنار برنامه های هر خانه شهید یک حسینیه ، کوچه های حسینی و چهارپایه خوانی از برنامه های اجرایی منطقه 4 در این روزها است.

خادمی همچنین به اجرای ویژه برنامه های پاسداشت اربعین در بخش مجازی اشاره کرد و گفت : در فضای مجازی نیز با اجرای برنامه هایی همچون تهیه محتوا و سخنرانی های مذهبی در قالب تصویری و نوشتاری و انتشار در شبکه  های اجتماعی سطح منطقه ، تهیه و اجرای مداحی های ویژه اربعین به صورت تصویری ، زیارت اربعین و پخش نواهای مذهبی به شهروندان مشتاق خدمات رسانی می شود.