به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 محمد خادمی با اعلام این خبر افزود : همزمان با فرارسیدن سالگرد درگذشت بانوی مبارز "مرضیه حدیدچی در 27 آبان 1395 و به منظور قدردانی از مجاهدت و فداکاری های این بانوی مبارز و تعیین جایگاه بانوان مبارز انقلابی، ویژه برنامه ای در تاریخ 28 آبان جاری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بوستان بانوان برگزار می شود .

او با بیان اینکه بوستان حدود 35 هکتاری مرحومه مرضیه حدیدچی به عنوان پنجمین بوستان بانوان پایتخت سال گذشته با حضور شهردار تهران افتتاح شد، افزود: این بوستان برای بهره‌مندی افراد کم‌توان و سالمند مناسب‌سازی شده و در طراحی آن به کارگیری محیط های بکر جنگل لویزان با تمرکز بر صیانت از محیط زیست مدنظر قرار گرفته است.

خادمی با اشاره به مراسم بزرگداشت بانو حدیدچی تصریح کرد : مراسم مذکور با حضور جمعی از مدیران شهری و خانواده معظم بانو حدیدچی به منظور رونمایی از سردیس این بانوی بزرگوار و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. 

شایان ذکر است، بوستان بانوان مرحومه مرضیه حدیدچی در خیابان کوهستان محله قاسم‌آباد ده نارمک قرار داشته و با توجه به شیوع ویروس کرونا ضمن جلوگیری از تجمع افراد از 8 صبح تا 17 میزبان بانوان خواهد بود.