به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،یوسف مزارعی ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ ، در تشریح برنامه های هفته کتابخوانی گفت : با توجه به شرایط ناشی ازشیوع ویروس کرونا برنامه‌های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی امسال در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی  در تشریح برنامه های هفته کتابخوانی افزود: قصه گویی برای کودکان، برگزاری نشست‌های  مجازی نقد و رونمایی کتاب، دیدار مجازی با نویسنده، مسابقات مجازی  کتابخوانی با عنوان یار مهربان  بخشی از برنامه های این رویداد فرهنگی است که با  مشارکت سرای محلات برگزار می شود.

مزارعی افزود: معرفی کتاب های پر فروش سال ، مسابقات زیباترین کتابخانه های خانگی ، نذر کتاب ، کتاب و کودکان ، تهیه موشن گرافی و پادکست های صوتی با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، توزیع کتاب در مراکز فرهنگی کم برخوردار با کمک خیرین فرهنگی  از دیگر برنامه های این هفته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه2 به  برپایی نمایشگاه دائمی و فروش مجازی کتاب  با هماهنگی سرای محله ایوانک اشاره کرد ،افزود:دراین نمایشگاه به صورت هفتگی  20جلد از جدیدترین اثار نویسندگان و انتشارات برتر کشور عرضه می شود وامکان خرید آنلاین با ارسال رایگان برای شهروندان فراهم شده است.