به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری با اشاره به میزان بارش های باران و برف طی دو روز متوالی گفت: شب گذشته با شروع بارش برف تمام نیروهای خدمات شهری برای شن پاشی و رفع مشکلات احتمالی معابر اقدام فوری انجام دادند تا مشکلات تردد خودروها و معابر کم شود. 

 به گفته وی 900  نیروی خدمات شهری در ستاد بارندگی منطقه، نواحی، مسیل و موتوری به همراه 30 دستگاه ماشین آلات از چهارشنبه گذشته در آماده باش کامل بودند .

 جعفری با اشاره به اینکه 43 حوضچه و 23 کانال در منطقه وجود دارد، افزود: با تلاش نیروی های خدمات شهری همزمان با شروع برف تمامی نقاط حساس آبگیر، جوی، کانال و حوضچه ها منطقه بازدید میدانی شد تا در صورت آبگرفتگی احتمالی در همان دقایق ابتدایی آنها رفع شود.

او افزود: 39 نقطه حساس آبگیر در بزرگراه ها، خیابانها و معابر منطقه وجود دارد که در این نقاط عامل انسانی به صورت 24 ساعته به همراه تجهیزات مستقربودند. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به تمهیدات انجام شده در طول سال اشاره کرد و گفت: سال گذشته بصورت مستمر تمام انهار و کانال های منطقه لایروبی شدند و از این رو در دو روز گذشته مشکل جدی از سوی شهروندان برای رفع آبگرفتگی گزارش نشد.