به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، علیرضا علی بخشی معاون خدمات  شهری و محیط زیست با بیان این مطلب که، طرح فوریتی پاکسازی و جمع آوری علف های هرز خشک در دستور کار این معاونت  قرار گرفته است، افزود: با جمع آوری به موقع علف های خشک و هرز قبل از رویش بیشتر و متراکم شدن آنها، از خسارات ناشی از آتش سوزی های احتمالی علف های هرز به محیط زیست در فصل گرما جلوگیری می شود.

علی بخشی  ادامه داد:   عوامل فضای سبز طرح علف زنی در اراضی عباس آباد،پهنه های شهرک والفجر،عرصه های جنگل کاری ژئو فیزیک و انرژی اتمی و بوستان های جنگلی زیتون و..... را شروع کرده اند. او در ادامه گفت: «کپسول های اطفای حریق در اختیار عوامل خدمات شهری و فضای سبز قرار گرفته است تا در مواجه به آتش سوزی های احتمالی اقدام به مهار حریق کنند.» 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶، با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی گفت: «در چنین شرایطی هرگونه بی احتیاطی و سهل انگاری از سوی شهروندان می تواند فاجعه ببار بیاورد. بنابراین از مردم تقاضا می کنم با رعایت حقوق شهروندی از روشن کردن آتش در فضاهای بازی که علف های هرز در آنها وجود دارد، خودداری کنند