به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 3، مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک در این باره گفت: این معبر از سمت شرق به غرب مسیر حرکتی داشت که با اصلاح هندسی این محدوده، معبر دوطرفه شد و در حال حاضر تمامی تبادلات حرکتی در آن انجام می شود. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 افزود: برای اجرای این راه دسترسی، ابتدا سامان‌دهی مسیر با حذف مشکلات موجود و بهبود آن را در دستور کار دادیم که برای این کار در چند مرحله، زیرساخت‌هایی مانند هدایت‌های آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی انجام شد.

او خاطرنشان کرد: ارتقای عملکردی شبکه معابر از طریق مدیریت بهینه سیستم های حمل و نقل همواره یکی از اهداف اصلی برنامه ریزان و مدیران شهری است و ساماندهی جهات حرکت در شبکه معابر نیز از جمله اقدامات اساسی درحوزه حمل و نقل به شمار می آید.

نخعی پور ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های بازگشایی معابر علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک شهری هم مرتفع می‌شود.

او با بیان اینکه معابر، حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی بناها وسایر فضاهای شهری هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند، بیش‌ترین کارکرد را در زندگی شهری خواهند داشت اظهار داشت: اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری، بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در شهر کاهش خواهد داد