به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ پویش «سلام ما به مدرسه برگشتیم » به منظور ایجاد انضباط ترافیکی  محورها و تقاطع های منطقه همچنین ایمن تر شدن مسیرهای عبوری برای رفت و آمد دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس اجرا شده است.

در این راستا آموزشگران حوزه حمل و نقل و ترافیک، با همراهی پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه و با   حضور نونهالان و دانش آموزان، رعایت قوانین و نظم ترافیکی را بویژه در ساعات شروع و اتمام مدرسه به رانندگان و راکبان یادآور می شوند. 

«فرمان ایمنی ما در دستان شماست»، «سال تحصیلی شروع شده مراقب باشید»، «لطفا موقع رانندگی گوشی همراه و چک نکنید»، «عجله نکنید ما داریم میریم مدرسه» و... از جمله پیام های آموزشی ترافیکی این پویش است که توسط کودکان و دانش آموزان در تقاطع های منطقه از جمله تقاطع زمزم با اهدای گل و هدیه به راننده ها صورت گرفت.

گفتنی است؛ با توجه به مطلوب شدن دوره شیوع کرونا و برای کیفی اجرایی شدن این پویش و سایر فعالیت های آموزشی، بوستان ترافیک منطقه نیز از ابتدای سال تحصیلی فعالیت های آموزشی خود را آغاز می کند و با ارائه  آموزش های شهروندی ترافیکی توسط آموزشگران در طول فصل پاییز پذیرای خانواده ها و بویژه دارندگان وسایل نقلیه ارائه خواهد شد.