به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب نگاهی طنزآمیز دارد به چند رخداد و واکنش سیاسی در دنیا از جمله سنت‌شکنی ولیعهد عربستان که در کنار مسجدالحرام مسابقه آواز ترتیب داده است.

لمبیت اوپیک مجری برنامه به بن سلمان پیشنهاد می‌کند که به جای این مدل سنت‌شکنی به سراغ موارد بهتری از جمله پایان دادن به سنت حمله به همسایگان، سنت منتقدکشی، سنت امحای رقبا، سنت پشت کردن به برادران و امثالهم برود.

 مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» همچنین در واکنش به سخنان صدراعظم آلمان که گفته جنگ اوکراین بزرگترین فاجعه زمان حال است، به این جناب صدراعظم حساس و عاطفی پیشنهاد می‌کند تا در ذهن خود تصور کند که جنگ در اوکراین اتفاق نیافتاده، بلکه در یک کشور آفریقایی یا خاورمیانه رخ داده است و به این صورت، خیالش آسوده شود و راحت بخوابد.

 تعرض به زنان در پارلمان بریتانیا و جولان دگرباشان جنسی در دولت جو بایدن از جمله دیگر موضوعات مطرح در برنامه این هفته «سگ‌ها و گربه‌ها» است.

برنامه «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150103این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.