به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه‌ این هفته «جریان خاورمیانه» در دو بخش جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط پارلمان عراق و احتمال افزایش درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 مجلس عراق قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی با اسرائیل را که توسط نمایندگان جنبش صدر ارائه شد در اولین قرائت به تصویب برساند. دکتر شیخ یوسف نصیری، هماهنگ‌کننده گردهمایی جهانی در حمایت از انتخاب مقاومت به عنوان کارشناس این بخش «جریان خاورمیانه» به بررسی ابعاد و تاثیرات این اقدام پارلمانی عراق می‌پردازد و جلوگیری از نفوذ دشمن به عراق را از جمله این تأثیرات و برکات برمی‌شمرد.

 در بخش دیگر برنامه، مروه عثمان مجری «جریان خاورمیانه» در گفتگو با دکتر میخائیل عوض نویسنده و روزنامه‌نگار لبنانی به موضوع کوبیدن بر طبل جنگ توسط رژیم صهیونیستی همزمان با روز راهپیمایی پرچم‌های این رژیم در شهر اشغالی قدس می‌پردازد و از دکتر عوض می‌خواهد تا پیش‌بینی خود را از سرانجام این تحولات ارائه دهد.

برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.