به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته «ما مردم» وضعیت و جایگاه آمریکا را از زاویه دید مردم این کشور مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

مجری برنامه با ذکر مثال‌های متعدد از مشکلات و نابسامانی‌های اقتصاد داخلی آمریکا، به انعکاس نظرات مردم این کشور درباره جایگاه فعلی و آتی کشورشان در دنیا می‌پردازد.

دنیل آریا به همین بهانه گفت‌وگویی دارد با لوری کالهون نویسنده و عضو ارشد موسسه لیبرتیان و جمارل توماس خبرنگار و گوینده رادیو از آمریکا و از آن‌ها درباره آینده کشورشان به ویژه در سطح جهانی و بین‌المللی سوال می‌کند.

آریا از این دو کارشناس آمریکایی می‌پرسد که آیا اقتدار ایالات متحده در جهان رو به زوال است و علل بدبینی اکثریت آمریکایی‌ها به آینده این کشور چیست؟

مجری «ما مردم» همچنین از کالهون و توماس می‌خواهد تا با توجه به وقایع اخیر سیاسی در آمریکا از جمله یورش ماموران به خانه دونالد ترامپ، پیش‌بینی خود را از آینده سیاسی این کشور و به ویژه انتخابات ریاست جمهوری آتی ارائه دهند.

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی روز پنج‌شنبه ساعت 11:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 23:00، جمعه ساعت 10:00، شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و یکشنبه ساعت 03:00 خواهد بود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15082 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.