به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «سینمای ایرانی» با اجرای اسوالدو کانالز که هر هفته ضمن نمایش یک فیلم سینمایی ایرانی، با دعوت از عوامل و کارشناسان به بررسی آن می پردازد، در این قسمت فیلم «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی را با حضور یکی از اعضای سابق گروهک منافقین و کارگردان و تهیه کننده اثر به نقد و بررسی می گذارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهران و مینا زوجی خوشبخت هستند که با مشکل رسوخ عقاید گروهک منافقین در ذهن و فکر مینا مواجه می‌شوند. مهران بر اثر بمباران منطقه‌ای که مینا در آنجا مشغول به تحصیل است، متوجه فعالیت‌های مشکوک وی می‌شود...

میلاد کی‌مرام، مینا ساداتی، شایسته ایرانی، بهادر مالکی، بهرنگ علوی، شاهرخ فروتنیان، سیامک صفری، سیامک احصایی و... در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

برنامه «سینمای ایرانی»  (Cine Iraní) به تهیه کنندگی و کارگردانی فهمیه اسماعیل پور، از جمله برنامه های پربیننده شبکه اسپانیایی زبان تلویزیون است که معرفی قابلیت های سینمای ایران و سینماگران ایرانی را در دستور کار دارد.

«سینمای ایرانی» امروز شنبه 5 شهریور ماه ساعت 19:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و تکرار آن روز یکشنبه در ساعت های 11:30،2:30و 23 و روز دوشنبه 9:30 پخش می شود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک  https://www.hispantv.com/showprogram/cine-irani/791 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.