به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مستند «دوران ترامپیسم» به کارگردانی مهدی جوزایی در مورد دولت دونالد ترامپ در آمریکا و تغییراتی است که به واسطه روی کار آمدن او در حوزه اقتصاد این کشور ایجاد شده است.

این مستند در ابتدا به مفهوم بازاریابی و تکنیک‌های آن در دنیای مدرن می‌پردازد و سپس رفتار رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان شخصی که سابقه طولانی در تجارت دارد، در حوزه اقتصاد بررسی می‌کند.

مستند «دوران ترامپیسم» همچنین به تعریف دقیق مفهوم بازاریابی در عصر حاضر می‌پردازد و اولین نقطه عطف این مستند جایی است که مخاطب با جنس دیگری از بازاریابی آشنا می‌شود که حالا دیگر فقط شامل داد و ستد کالا و خدمات نیست بلکه بازاریابی عقیده است.

بالا گرفتن جنگ تجاری جمهوری خلق چین و ایالات متحده آمریکا، خروج آمریکا از برجام و حتی برجسته‌تر شدن مفهوم «جنگ بازاریابی» در ادبیات اقتصادی و سیاسی کشور از دیگر موضوعاتی است که در مستند «دوران ترامپیسم» به آنها اشاره می‌شود.

این مستند به تهیه کنندگی مهدی مطهر، در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده و در دو روز متوالی از فردا ساعت ۰۴:۰۰ بامداد از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود. بازپخش این مستند هم همان روز ساعت ۹:۰۰، ۱۵:۰۰، ۲۱:۰۰ و بامداد روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ پخش می‌شود.